MULTI
Du er her: ForsideBlanketterProjekter/aktiviteter

Projekter/aktiviteter

Alle blanketter kan udfyldes elektronisk. Blanketter udformet i Excel findes også i en PDF-version til udprintning. Bogstaver efter blanketter refererer til standardvilkårene.

Vær opmærksom på at for at kunne gemme en elektronisk kopi af ansøgningsskemaet, skal computeren have den seneste version af Adobe Reader installeret, pt. version XI (11.0.00), som kan hentes gratis på nettet. Vær desuden opmærksom på, at det ikke er alle webbrowsere, der giver mulighed for at gemme en elektronisk kopi.

Ansøgning:

Vejledning til ansøgning 

Ansøgningsskema

Budgetskema standard (Excel)

Budgetskema standard (PDF)

 

I projekt-/aktivitetsperioden:

Anmodning om udbetaling (A)

Statusorientering (B)

Slutrapport (C)

Fuldmagtsblanket (G)

 

Regnskab:

Regnskabsskema standard (E) (Excel)

Regnskabsskema standard (E) (PDF)

 

Eksempel på et udfyldt regnskab kan ses her:

Eksempel på udfyldt regnskab

 

Såfremt der måtte være spørgsmål eller lignende til udfyldelse af blanketterne, kan der rettes henvendelse til Rådet for Offerfondens Sekretariat på offerfonden@civilstyrelsen.dk eller på telefon 3392 3334. 

Senest opdateret: 02-02-2018

Til toppen

Rådet for Offerfonden| Toldboden 2, 2. sal | DK-8800 Viborg | Telefon +45 3392 3334 | E-mail offerfonden@civilstyrelsen.dk